13.1.07

jag är tillbaka på benen

en fest som alla andra fester, bara lite trevligare, jag pratar om gårdagskvällen förstås. hela skolan hade bestämt sig för att fira stens födelsedag och kvarngatan 30A var fullt av leende själar. jag drack rödvin, rökte lucky strike och gjorde partytrick hela kvällen. mitt dåliga humör är historia nu och idag har jag utfört min andra ljusterapi-promenad.

dagens låt: JUSTICE - we are your friends spelas friskt nere i labbet och jag har aldrig arbetat bättre

dagens snälla: jag själv, mest baserat på att jag är på gott humör och är snäll mot mig själv idag

dagens goda: pizza! två för en på kockens, I'm starving, (måste tilläggas att jag bara ska äta en).

dagens bästa: hittills, frukost. en riktig kostcirkel-frukost som avnjöts efter en god natts sömn och men globen horse show på teve som undehållning.

1 Comments:

Blogger Ausa said...

Aldrig fel med två pizzor

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home