9.12.06

brats and scented candles

oh jag har suttit i datasalen i fyra timmar nu och knåpat ihop en rejäl analys om Zanzibars självständighet, intresserad någon? Det gick väl sådär med ett tugnt huvud och kurrande mage, men nu är jag klar och ska ge mig själv en filmkväll inkl. chips, dip och häng med Sophia i belöning.

igår var vi i malmö, jag lyckade köpa nästan alla mina julklappar, nöjd med mig själv, det är tre veckor kvar och jag är nästan klar, how' sweet. Förfest sedan hos Arne including the brats, det var knäppkul, bratsen hade canada gås, pluggade ekonomi och matte i lund, egna bostadsrätter och lämnade in sitt american express i baren. jag är nöjd.

nu trivs jag igen på mitt rum, senaste två veckorna har jag unvikit att vistats i det, suckat när jag går in i det, övernattat hos folk för att slippa röja av sängen. men nu har jag städat, jag brukar sitta i min fåtölj med en tekopp, allt är upplyst, koop i högtalarna och scented candles.

det är lyx i mina ögon.

2 Comments:

Blogger Ausa said...

du jag måste skicka en länk på eml till dig. din mail?

7:25 PM  
Blogger josefin said...

josefin.carlsson@hotmail.com

7:42 PM  

Post a Comment

<< Home