11.12.06

the bikerchic and the horny model

fan jag är är så lätt uttråkad, jag blir uttråkad av den skumma menlösa ämnet gäst hos verkligheten, jag blir uttråkad av att prata med människor av att umgås och lära känna nya. gotta ' shape up tills julfesten. jag blir uttråkad av att känna mig för glad och problemlös, så jag lyssnar på snyftarmusik och tänker på sorgliga saker.

jag var uttråkad igår också, då googlade jag efter vimmelbilder på mig själv och hittade mig och Li på klubb crush:s hemsida från i höstas.


Jag ser ut som en horny wannabe-modell
med ful hårfärg

Li som en 17-årig bikerchic














jag har köpt en förtjusande grön klänning till julfesten. jag ska vara snygg på julfesten.

och i'm done with Eslöv! det var ett jättekul projekt och jag kommer absolut sakna tjejerna och hästarna men nu är jag less på att köra i mörker på småvägar, frysa i ett ridhus, frysa i ett stall.

nu ska jag gå på nordhem brun och kolla på thriller och ge karl falska förhoppningar. jag är så ond när jag är uttråkad.

2 Comments:

Blogger Ausa said...

nej snygg hårfärg!

9:12 PM  
Blogger Maria said...

Åh, du går på fridhem..

7:13 AM  

Post a Comment

<< Home