1.1.07

2007-01-01

så, nu har jag klarat av ännu en nyårsafton, av det bättre slaget. syskonfesten blev lyckad och jag stupade i säng halvsex efter flera timmars intensivt efterfest-dansande till gamla nittiotalshits. Kvällens happening var en full ellen som däckade i björns säng, kvällens sms var till den självklara (jag ska inte blanda alkohol och smsande), kvällens godaste var ajvarsåsen och skumpan.

nu sitter jag mest och skruvar på mig och vill bort "hem" till svalöv och go back to work, ha lite josefintid, slippa dela rum med folk, äta när jag vill äta och vad jag vill, inte ta hänsyn till att folk går och lägger sig klockan åtta, spela min min musik på självvald volym, slippa konversera vid frukosten osv.

just ja, värt att nämna är nyårslöftet sluta sakna kärlek som inte finns, som hon i estocolmo tipsade mig om och jag använder det rakt av.

värt att nämna (nr 2) är att zara äntligen är tillbaka och det är bättre än någonsin.

nu är det olbigatoriskt tedrickande i köket.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gott nytt år snygging. puss

1:10 AM  

Post a Comment

<< Home