26.3.08

Zigenarliv dreaming

det är påsk och vår och snö och fint. Jag är ledig och har må bra saker på schemat hela veckan. Semester är så gött.

har fått tillökning i kollektivet också, bestående av två katter Moses Osmond och Pantern James. M.O är en knubbig livsnjutare vars favoritsyssla är att ligga och jäsa i badkaret, P.J är en känslig misse med starka jaktinstinkter. Helt klart en bra tillökning.

Också lite Håkan Hellström, allt denne man gör är ju fantastiskt, Särskilt detta. Imorgon ska vi ses, håkan och jag. Ska tala om för honom att jag är hans största fan.

Nu ska jag packa kameran och fara över sundet.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Idag satt jag i en park o laste ditt brev, lovely. Jag ar helt pa denna underbara plan du har forutspott for oss.
Till sommaren ska vi riva lakan o skriva vackra ord till en vacker Hakan.
Saknar dig.
Puss/P

3:59 PM  

Post a Comment

<< Home