29.9.07



Konsekvenser från gårdagskvällen

#1. Jag tänkte väl att jag skulle vara lite innovativ i mit alkoholintag, jag blandade hejvilt. Värsta bakfyllan sen jag var sexton och drack hemgjort överjäst kiwivin.

#2. Mitt mass-smsande igår blir nu besvarad av arga kommentarer, blir rädd varje gång mobilen piper till.

#3. Mina nya fräscha blazers har fått en gråbrun ton och ser ut som alla mina andra dojjor, inte alls sådär vita och cleana som jag trodde att de jämt skulle.

#4. Mina stålar! Vart tog dom vägen, vart tog omdömet vägen igår?


ajaj..

Också rastlösheten, blir tokig. Vad är det för fel på mig som inte bara kan slappna av, inse att det är höst och kallt nu. Det är okey att stanna inne/hemma och vara osocial och kolla på idol. Nej istället har jag utvecklat nån sorts omänsklig hets, för att liksom bota mitt dåliga samvete för att jag tar det lugnt ibland. Där en annan konsekvens av gårdagen, jag är så pass bakfull att jag inte tänker gå ut idag, bara ligga och kolla på skräp på teve. Ser det som terapi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home