1.3.08

Det är happy days men jag behöver lite perspektiv. Ett sådant som tar ner mig på jorden och bagatelliserar livet. Ett sådant som gör att jag slutar jaga bättre tider hela tin. Inte att nöja sig med det lilla men att kanske se det mer för vad det är. Och jag behöver en som kanske knuffar till mig lite och säger klämkäckt att jag ska rycka upp mig.


well min produktivitet är tillbaka och med detta motivation och fokusering, lät som en vidrig friidrottare eller nån annan sportperson där men faktum är att jag behöver alla dom där klyschorna för att genomföra saker, sakerna.


Sitter i studion, skannar neg och lyssnar på tom waits och producerar saker i mitt huvud. Nu är det bara genomförandet som är kvar.

Men ikväll ska bli fint, det ska bli halloumisallad och rödvin och tanja och sommarnostalgi och fridhem och fina fina människor.

1 Comments:

Blogger Ausa said...

Det låter väl ändå lite onödigt med perspektiv på the happy days? NJUUT

12:55 AM  

Post a Comment

<< Home