1.2.07

leksaker och det viktiga

viktiga dagen idag som involverar möte, planering, fotbollsträning, fota musiklinjen på jeriko ikväll.
och jag är lite lite trött sen festen igår.


jag hoppade över fotbollträningen, jag bossade lite på mötet, jag fick mitt funkishus totaldissat, mitt hjärna tänker som en seg långsam julknäck och jag är pepp/opepp inför kvällen. jag skulle nog gilla att få köpa godis och kolla på teve istället.

såg precis en hemvideo på the sun's hemsida, mr Dorherty i egen hög person injicerar heroin och pratar med kate i telefonen. det gjorde mig illamående.


om en vecka får jag min kära nya kamera som jag sparat ihop till. det känns ungefär som när jag var sex år och sparat min veckopeng för att köpa den nya barbie'n med skifun-set. jag kan nästan inte vänta.



jag har f o t o b l o g g a t också!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home