4.2.07

jag är fast.

totalt insnöad på myspace, denna vecka har jag spenderat mer tid framför datorn än att umgås med vanliga människor.

igår var vi i malmö, det var underbar kväll, myspace-förfest hos arne, en annan ferre (jag var överförfriskad, satt i en soffa och flinade åt någon som försökte konversera med mig) sedan KB. på KB dansade vi i fyra timmar, sophia var söt i sin prästkrage och jag i min britpoplugg. schmecken dök upp och värmde mitt östersundshjärta, jag fick dansa till sexyback, we are your friends och common people och sedan kände jag att kvällen var fulländad. falafel med extra fetaost på jalla jalla och promenaden hem ägnades åt att håna gamla tanter som alltid står och väntar när det är röd gubbe trots att det inte är en enda bil i sikte, jag fick lite dåligt samvete sen, det var ju inga tanter där att försvara sig. iallafall vi höll vårt "vi ska vara ute till 5 på morgonen!"-motto, klockan 05.19 stupade vi på varsin soffa i arnes vardagsrum.


tonight; grey's reprisen först, sedan ska jag köpa en bakpotatis på gunnarssons och äta middag,sen, uh promenad kanske?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home