2.2.07

det nya och fräscha

ett avslut är ju faktiskt ett avslut och visst är det mycket bättre när man har någon att dela detta med? frånochmednu så är det ju faktsikt så att jag och au är fria som fåglar båda två. jag är, nej, var fortfarande lite velig och "tänk om" sjöng fint i mina öron. men efter hennes modiga telesamtal så vågar jag nog också. släppa. hey nytt och fräscht och fira med fint besök nästa helg.

igår var jag ute och liftade på skånes landsbygd. jag och tre fulla 17-åringar försökte (nästan förgäves) att ta oss från teckomatorp till svalöv. två erfarenheter rikare; det är bättre att lifta själv än med tre fulla 17-åringar som bryter loss vägpinnar och rullar i lera och röker upp mina sista cigg, och att den förrädiska skånetrafiken är icke att lita på. uh jag börjar bli gammal.



salem al fakir gör min dag, min natt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home