21.3.07

fällrävarna är enade

om en vecka knatar jag omkring på längdskidor på abiskos snöklädda vidder. Jag och fjällrävarna (mammapappasyster). Fjällrävarna kommer hålla ett högt tempo och snåla på godiset, jag kommer flåsandes knata en halv kilometer efter dom.

Gör mitt bästa dock, hårdtränar på gym nu, och springer på löpband och ror i roddmaskinen. Kanske hänger jag med fjällrävarna ändå.

Självförtroendeboosten i dagens utvecklingssamtal gav mig nya krafter och kött på benen. Jag gillar det. Just nu är jag däremot less, less på kameror, blixtar, softboxar, ljusmätare, sockerbit, photoshop...En klass kvar av skolfoto, sen ska jag vänta länge innan jag studifotograferar igen.

En sak till att delge och detta är stort, kväver versaler: OHÅH VILKEN UNDERBAR LÄGENHET! Jag och Sophia var och kollade på världens finaste vackraste lägenhet på möllevångstorget. Den hade allt; billig hyra, bra läge, högt i tak, fin inredning..Vad mer kan man begära typ? Sommaren kommer bli great.

4 Comments:

Blogger Viktor Wiktorsson said...

Gangstah Grillz!

8:30 PM  
Blogger Ausa said...

Ja alltså sommaren kommer PER DEFINI bli bäst

10:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

oh my, atlet josse. Du kommer åka ifrån din kära familj med den träningen.

10:39 AM  
Blogger josefin said...

har aldrig sett fram emot en sommar så mkt som iår.

Linnea - Atlet är jag långt ifrån, glöm inte att fjällrävarna är notoriska skidåkare och har dom där ändmusklerna som jag aldrig kommer erhålla.
viktor - vad?

1:00 PM  

Post a Comment

<< Home