8.3.07

I hesitated to even get out of my bed

Idag tvekade jag starkt på att ens kliva upp, efter sju-åtta snoozningar kravlade jag mig upp och in i duschen. Kände mig lite konstig, tog schampo och balsam i fel ordning, glömde låsa duschdörren..Inser efter ett tag vad problemet är, fortfarande lite berusad sen gårdagskvällen. Jag blir genast rädd för mig själv, 'tänk om någon märker, jag som ska fotograferna musiklinjen för skolkatalogen idag'. Kände att min arbetsmoral sjönk till under fotknölarna och jag gjorde allt för att klarna till (espresso x 2, listerine munskölj..), lyckades med fotograferingen iallafall, men på efter middagen kom kaffedarrningarna, och baksmällan.

Fyra timmars photoshoppande och indesignande, och lite mera kaffe. I helgen ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv-helg. Pyjamasparty på lördag, I like.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello gorgeous!
Long time!
Hur är det med dig? Lever liket, som vi så skämtsamt brukar säga här i norr.
Hahaha, jag är så mätt att jag är full.
Jag saknar dig lite. Lite mych. Puss påre.

7:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hello gorgeous!
Long time!
Hur är det med dig? Lever liket, som vi så skämtsamt brukar säga här i norr.
Hahaha, jag är så mätt att jag är full.
Jag saknar dig lite. Lite mych. Puss påre.

7:09 PM  
Blogger josefin said...

long time indeed. Jag mår prima och hoppas att du gör det samma, känns ju som trist att umeå är så långt borta från skåne, ett gemensamt besök i nyköping nångång i vår maybe?

3:46 PM  

Post a Comment

<< Home