6.3.07

Om jag skulle spexa, bara lite grann, skulle jag bryta mitt beteendemönster då? Skulle ni tycka att jag var konstig då?

Jag vill göra något oväntat, något som inte alls är josefin och som inte alls förväntas av mig. Jag vill vara den som inte hjälper till och inte tar ansvar och inte är bror duktig. Åsa har varit här i helgen, antar att jag blir inspirerad av henne att gå motströms.

Jag har bokrea-fyndat
Photographic memory, William Claxton
New York-triologin, Paul Auster
Extremt högt och otroligt nära, Jonathan Safran Foer
Montecore, En unik tiger, Jonas Hassen Khemiri

Jag filmtipsar (som jag just sett och alla såg för ett halvår/år sen)
Farväl Falkenberg
Tusenbröder, säsong 1
American Psycho
Letters from Iwo Jima

Jag internet varnar
Myspace (jag är fast, jag kan inte sluta snoka på allt, gamla vänner, gamla ex, östersundsfolk, umeåfolk, konstiga band, bra band, dåliga band)

Labels:

1 Comments:

Blogger Ausa said...

..och du, snart är det sommar

7:56 PM  

Post a Comment

<< Home