10.2.07

meningen med ordet

idag är jag inspirerad. tänk stort jag har hela världen framför mina fötter och att skapa stordåd är väl inte svårare för mig än för någon annan. vill du så kan du så får du jag vill så gärna alltallt och jag kan ju faktiskt också, och får

ännu ett projekt nästa helg. jag slutat aldrig förundras över människors kreativitet och hoppas att det håller i sig för alltid. keep focus och det kommer komma, det kommer hända. ta aldrig ner mig på jorden när jag är här uppe och bara njuter av livet.

atttmåbra på grund av sig själv är underbart, det vållas inte av pengar, vänskap, kärlek, andra männsikor utan av mig och jagjagjag fick plötsligt en vackrare klang.

jag är tillbaka på ljusterapin, svalöv har aldrig varit vackrare och jag ska ta mig en promenad upp till väderkvarnen idag och räkna ut mina storverk.

2 Comments:

Blogger Ausa said...

tralilala. wohoo, snart åker vi till roskilde btw!

11:05 PM  
Blogger josefin said...

ännu bättre, snart kommer du hit

11:30 PM  

Post a Comment

<< Home