25.11.06

20061125

idag vaknade jag klockan tolv att att maria ville kolla på teve och hänga. Vi hade en uppstoppad hund-marathon och pratade om gårdagskvällen, vilket vållade till allvarlig bakfylleångest. Usch&fy. Tänkte berätta ingående om kvällen men det vållar ännu mer bakfylleångest så jag lämnar det till att glömmas. Idag ska jag äta pizza från rondellens pizzeria och se på sällskapsresan.

Ohoh! eftersom jag är så tjurig angående bilen här på skolan, en historia som är totalt ointressant för alla föruom mig (skyll er själva som läser min blogg), måste jag bara berätta att jag har fått låna en annan bil tills imorgon så jag slipper gå till Eslöv, tack!

borde gå och städa mitt rum, borde boka tvättid.

1 Comments:

Blogger Ausa said...

tell me bout it stud

1:09 AM  

Post a Comment

<< Home