5.12.06

curls

jag är slut i huvudet efter 9 kontaktkartor hästar, det blir nog bra det här. Är dock lite stressad över allt, projektet, uppsatsen, plåtning i helgen igen, alla julklappar jag måste köpa för mina icke-existerande pengar. det ger mig svårmod, jag blir paralyserad och kollar på film och slöhänger istället. Ikväll ska jag få se Grey's anatomy, vet att jag tjatar om detta men när man inte har någon teve blir tisdagskvällaen kl 21 veckans höjdare.

igår gjorde jag en liten kul grej. Jag och Li var på Gunnarssons, lite förvirrade, lite sena lite vad-ska-vi-hitta-på-stämmning. Så vi köpte hemma-permanent, och permanentade varandra, så nu är vi två back to the 80's brudar. Dock, det är dösnyggt och bara idag har tre stycken kommit fram och frågat om dom får härmas. Cred till oss som vågar testa nya grejer i ett risigt barr.


urk behöver verkligen vara i labbet men det blev totalt överbefolkat, och för att jag inte skulle göra något drastiskt, typ få ett utbrott eller dylikt är det nog bäst jag jag väntar ett tag.

mat kanske? middag för två någon?

nej det får bli tomatsoppa på burk och hårdbröd, yey jag älskar att leva på existensminimum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home