22.11.06

v.47

produktiva,stressiga veckan når sin peak..imorgon antagligen. Jag kommer behöva gå 4 km rakt ut i skogen någonstans utanför eslöv bara för att skolan prioriterar filmeleverna före allt och alla. Till exempel före en ynka fotoelev som ska göra ett litet dokumentärprojekt om Eslövs ridklubb. Määh jag hatar särbehandlingar.

Jag ska bli seriös också, som fotograf. Har skickat iväg kontaktkartor till vicki så att hon kan välja ut bilder hon sedan ska köpa, ska sälja bilder på projektkonst, en konstauktion i malmö, nästa helg. Jag är stolt över mig själv för första gången på länge.

ikväll har jag varit på en trevlig middagsbjudning bestående av linsgryta, 90-tals efterrätt, vin, OC och trevligt sällskap. Inget går upp mot en kväll på kvarngatan. Sophia ska fara till Götet imorgon och vara borta hela helgen, det kommer bli trist.

en sak till; ikväll har jag också avslutat min skolromans, det kändes jobbigt och var gruvsamt, fan jag är sämst på sånt. men känner man inget så känner man inget liksom.

en cigg och a good nights sleep är precis vad jag behöver just nu.

2 Comments:

Blogger Ausa said...

hur gick det med romansen? Vi rings ikväll

11:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

trökigt, jag som var så på. Fast det kanske är meningen att det är du som ska vara det, men ändå.

3:06 PM  

Post a Comment

<< Home