19.11.06

joan, mammapappa och linsgryta

mammapappa har varit på besök i helgen. dom är bäst. mammapappa säger "lunge" istället för lounge, pratar högt i biosalongen (pappa frågar mamma vad dolce & gabbana är, mamma ser frågande på mig, jag hyssjar). dom är också lite chokade över alkoholkonsumtionen på fridhem, lyckligtvis fick dom bevittna den redan berömda koncentrationsfesten (innebär: du sitter ensam på ditt rum och dricker dig full, ev gäster placeras i korridoren. sedan träffas alla klockan 9 och är fulla, tillsammans kul..eh?!), jag försöker lugna ner dom genom att inte delta.

malmö i helgen var toppen, impulsshoppade en kappa, drack öl på ett billigt hak på möllan och kände mig cool, gjorde en blixtvisit på retro innan vi bestämde oss för att vi är trötta och hungriga. äter ostpirog på väg hem till arne och jag och sophia diskuterar hurvida hon eller jag är mest onykter. jag bestämmer mig för att fyllesmsa nån kille, men kom på att petra var en bättre idé

idag har jag gått långpromenad, ätit linsgryta med rebecca, lyssnart på joan as policewoman och pratat med åsa. satt ett datum för jobbigt/nervöst samtal. ons 29/11. kanske







Jag var och såg joan as policewoman på mejeriet i lund för ett par veckor sedan. kom sedan på att jag aldrig lägger upp mina egna bilder i min blogg, men nuså, voilà!

2 Comments:

Blogger Ausa said...

jävla satan jag är så sjukt nervös. Jag mår illa och vill spy.

9:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

inser du vilket roligt liv du har? jag hoppas det!

3:09 PM  

Post a Comment

<< Home