11.10.06

Top5 saker jag vill

Om ett par timmar bär det iväg till vacka Vhen för en övernattning/redovisning med klassen. Det ska bli mer är trevligt. Jag är klar med alla mina bilder och redo för utställning på kulturnatten i Landskrona dessutom.
Och en lista,
Top5 saker jag vill:
5: Upptäcka en stor mängd pengar på mitt konto
4: Ha en fin svart vinterkappa
3: Vara kär och gå promenader och dricka te
2: Vinna generatins-bildtävlingen och ställa ut min bild på fotomässan i stockholm
1: Åka hem och träffa mamma och pappa och den nya familjemedlemmen och såklart Zara och frysa och njuta av Östersunds höst några dagar.

Temat för höstfesten blir spännande, förslagen som jag tycker var bäst är "ursäkta, jag har visst kommit fel" och "firmafest efter klockan 02.00". Den är torsdagen innan lovet och jag börjar redan fundera ut lämliga utklädnader till detta. Men just nu ska jag googla tollare, kolla på random vimmelbilder och bilddagböcker och tänka på om jag ska packa i den stora eller i den lilla väskan till Vhen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home