15.4.08

WTF!?

jag är fruktansvärt trött, sådär att det sticks i ögonen och värker i axlarna och att borsta tänderna känns som ett styrketräningspass. Men hjärnan kan ändå inte koppla av, skyller detta enbart på mina ansökningar. Det är svårt, jag våndas i bildval och ett för personligt personligt brev och i att min personbevis ska ätas upp av citymail och att mina ansökningar också ska ätas upp av citymail, efter att de brevbärarna suttit i citymails fikarum och skrattat åt mitt för personliga personliga brev och åt mitt bildval.

Well, jag har bara några dagars vånda och insomnia kvar. Sen ska jag strunta i allt som heter arbetsmoral och egna projekt. Då ska jag låta mig bli påmind om vår och tanklöshet och ljumma kvällar och pengaslöseri och livsnjuteri.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kom till mig baby. / Petrq

11:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

vad jag letade efter, tack

4:11 AM  

Post a Comment

<< Home