5.5.07

om att inte hinna ikapp sig själv och att vilja åka tillbaka

har nästan inte hunnit packa ur min väska förrän allting sätter igång, jag blev snabbt påmind om varför berlin var så nice och varför skolan bara är ett stort jävla stressmoln. Är för snäll för mitt eget bästa och tar på mig saker hela tiden. Tanken är fin men den finns liksom inte plats. Jag ska inte hålla på och gnälla vidare om detta.
Berlin. Berlin am meer. Det var en sån underbar stad och jag kan nästan inte vänta tills jag får åka tillbaka. nio dagars eufori. David Lachapelle-utställningen var bäst, sen kom gårdsfesten. Och vad är det med tyskland och öl? Jag är inget ölhävare av rang men har nog snittdruckit tre-fyra öl om dagen bara för att det är tyskland.

ett till skviomslag, en reklamkampanj, två utställningar, sen är jag klar med fotolinjen på fridhem. sen ska jag ha sommarjobb och leva på skatteåterbäringen. kan inte vänta igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home