26.6.08

så typiskt

äntligen den stora dagen, ska få lära mig kitesurfing. Men så blåser det inte, vad är det med skåne? det blåser ju jämt annars..

Jag har upptäckt
skilla och att de spelar i jesusparken på lördag. Lyssna på tragic song.

Så åkte syster min härifrån. Jag blir påmind om vilken bra syster hon är och att det är hemskt att hon emigrerar till amerika för ett år. Jag som tyckte uppsala var långt bort.


Jag fick en present att min fina farfar. Kan bli mycket användbar i afrika!











3 Comments:

Blogger Petra Stenvall said...

jag har en utmaning på min blogg åt dig.
snygg kamera.
puss

3:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha, visa den där i afrika så är den borta på två sekunder ;P

9:32 PM  
Blogger josefin said...

okey trgic song är visst borttagen nu...

8:48 AM  

Post a Comment

<< Home