17.9.06

Jag har fullt av tankar i mitt huvud som måste ta vägen någonstans men som bara går runtrunt

Har just ätit fyra choklad-bars och en stor middag, är fruktansvärt illamåigmätt och seg. Har lyckats genomföra ganska mycket under denna dag trots en ganska massiv bakfylla. Vaknade upp i Helsingborg och hetsade ner till stationen för att sitta och vänta i en timme på ett tåg. Väl hemma i Svalöv igen tog jag mig en lång och välförtjänt dusch, åt lite nybakt bröd som Robert bakat och gick ner i labbet. Det gick bra, under omständigheterna, idag. Några musikbilder och några Li-bilder. Har dock totaltvärångest inför ung i sverige idag, generation och hemma hos. Först hade jag tiotusentals ideér om det, sen överanalyserade jag allting och nu har jag istället total idétorka. Ska försöka koppla bort det där för kvällen, ett gnälla-av-sig-samtal med mamma, en kopp te och lite valvaka ska nog lyckas få mig på andra tankar.

Bra men inte bäst. Perfekt Viktor Wiktorsson!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home