25.8.06

eat ate ate

Bäh nu är jag färdig med camping för resten av året, fast fotboll och sandslottstävling var en fest. Idag fick jag mina lådor från östersund, innehållande kläder, teér och annat godis. Jag vill jag vill göra mitt rum trevligt och hemmastaddt (?), just nu ser det ut som en bättre fängelsecell med beiga väggar och fula lampor. Men en helg på alla skånes loppmarknader ska nog kunna få ordning på cellen.

Faen vill bara börja jobba, framkalla, kopiera, experimentera, leka och greja. Ambitionsnivån är skyhög överlag vilket tycker jag är mycket bra.

Nu ska jag dricka äventyrste och lyssna på patti smith..,..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hello gorgeous. det var allt. egentligen god morgon kanske. puss på dig, och ha en bra dag vettja. det ska jag ha.

8:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallå Josefin! kul att du börjat blogga så man kan hålla koll på vad som händer nere i skåne! på tehörnan är allt som vanligt, jag fyllde 25 i tisdags.. gammal nu! josse fick svar från FN, hon fick praktik där..!! men måste ju tacka nej eftersom hon ska till florida.
ha det så bra vi hörs kram camilla

9:26 PM  

Post a Comment

<< Home